Sign me up Login
Fairyabc discussion Board Return home

~A Forest Unknown~ https://www.fairyabc.com/?5905 [Favorites] [Copy] [RSS] My little space in the woods...

~Music~
  • I was 12 when I first joined FABC. I turned 17 a week ago. How the hEcK did time fly by so fast? Reply
  • My area's been on fire for the past couple days but we don't talk about that Reply
  • Pending comments litreally make me want to rip my hair out... bruh I just wanna reply to my friend without having to wait 29489484 years   Reply
  • I have a genuine question,,, is the real person pic rule ever gonna have exceptions? Like, if the pic ain't us, but some celebrity, shouldn't that be okie dokie?   Reply
  • Y'all had me scared for a second with that error Reply

    No Albums yet

Visitors: 2787

  • websitehttp://
  • DescriptionHey there. I'm Hannah and I'm just here for the sake of keeping Grace alive.
  • Hobbies''Let the haters bark because I don't even care about it.''
    ~Im Changkyun 2019

    I'm a K-pop fan but please don't let that scare you off. I ain't crazy.

    I stan Monsta X, Ateez, Stray Kids, and BTS~

    Hyungwon ♥

    Seonghwa ♥

    I.N ♥

    J-Hope ♥

    I'm bad at making animations in MMD so you'll often catch me taking the lazy route and using motions that ain't mine.

    Wonho is back but Starshibal still sucks :/

    ~I may act very irritated and serious nowadays in my activities/posts but I'm not mean plz talk to me
    ~I'll listen to music for hours and not get bored
    ~Art is love, art is life
    ~The only childish thing about me is that there are still toys in my room but don't judge
    ~Socially awkward unless I talk to you all the time or if you speak to me first so if you wanna chat plz initiate the conversation

    Stuff I like to do:
    -Art
    -Rainbow Loom
    -Wattpad (pure stories only)
    -Lurking in the PMs
    -Watch movies
    -SLEEP!!!
    -Collect things
    -Listen to music
    -Talk with mer friends
    -Complain
    -Star Stable Online
    -The Sims 4

    Also shoutout to
    JeonJakook
    Midnightescape
    Jasper
    You nice, keep going
  • GenderFemale
  • TalentForest talent

View profile detail

~Me~
You need log in Login | Sign me up


TheCuriousSeed 2020-11-4 18:29
Sparkly Green... a beautiful fit for a Forest Talent!
TripleM 2020-10-14 21:18
Your wall is beautiful!
View all
~Stalkers~

banned|mobile|Archiver|Developer Email|Account frozen|Privacy Policy|Fairyabc

GMT-4, 2021-1-22 12:42

Fairyabc © 2016-2017 Powered by Discuz!

To Top