Sign me up Login
Fairyabc discussion Board Return home

Blue Hiraeth https://www.fairyabc.com/?11830 [Favorites] [Copy] [Share] [RSS] A wistful deep longing for a place that is no longer and perhaps never was.

comments

facelist doodleDoodle

You have to log in before you can comment Login | Sign me up


LooneyTunes♥ 2018-4-10 20:39
Blue_Hiraeth: Ahhhh so sorry for the belated reply babe for some reason I didn't get a notif that you'd left a message on my wall. Thank you!!!! I realized I really ...
HONEY TIS STILL BEAUTIFUL ::clapping::  AND ngl your editing skillz are amazing, BCC YA GURL DONT KNOW HOW TO EDIT ANYTHING LOL. and tis okie, YOU TOOK YOUR TIME AND EFFORT TO MAKE A BEAUTIFUL PFP *-*  ::continues clapping::
Cookies 2018-4-10 17:16
Blue_Hiraeth: AW TY BB! <333 I'm still waiting for it to update on my actual page RIP but it seems to have transitioned in my thumbnail and on my threads. I wanted  ...
It'll appear soon xD
And it does complement your theme! I love it <3
Cookies 2018-4-9 17:22
YOUR NEW OUTFIT IN YOUR PFP SO PRETTY
LooneyTunes♥ 2018-4-9 16:56
that new pfp tho *-*
WinterSparkle 2018-4-6 23:12
Blue_Hiraeth: Aw tysm bb <3 To you as well!! I love the galaxy backdrop <333
Yw!! Thank you! :)
WinterSparkle 2018-4-6 21:36
Very pretty page!
Cookies 2018-3-31 06:10
Blue_Hiraeth: Hiiiiiiii!!! How are you??? <333
I'M DOING GREAT OML <3 I'M FINALLY ON SPRING BREAK XD
how are you doing Abi?
Cookies 2018-3-30 17:12
HOI ABI o/
LooneyTunes♥ 2018-3-27 12:28
Blue_Hiraeth: GOTTA FIX MY THYROID AND THEN WE CAN TRY TO FIX MY STOMACH UGH SO SLOW RIP OH WELL. AT LEAST I LIKE RICE AND BANANAS AND BABY FOOD LOLOL XD XD AND NOT ...
*SOBS* UR SUCH A HERO BABE <3 ILYSM <3333333333
LooneyTunes♥ 2018-3-27 01:48
Blue_Hiraeth: I DON'T EVEN KNOW WHAT DIET I'M ON AT THIS POINT. IT'S THE &quot;STOP MAKING ME WANNA THROW UP AND BLOAT 5 INCHES DIET&quot; XD IDK. LOTS OF RICE, BAN ...
OML GURRRLLLLLLLLLLLLL THAT'S NOT EVEN A DIET. THE DOCS NEEDA TINK OF SOMETHING QUICK OR IMMA SUE THEM MYSELF :)))))) AND BECOME A FAIRY IRL WOULD BE AMAZING. (and not gonna lie) CAPS R REALLY MESMERIZING *-* AND ILY MORE THEN U'LL EVER LOVE ME <3
LooneyTunes♥ 2018-3-26 23:26
Blue_Hiraeth: I AM SO GLAD YOU ARE AMAZING. HEALTH IS STILL BEING A STINKER SO I PUT IT IN TIMEOUT. I AM TIRED. XD
RIP FOR THE TIME OUT, and R U STILL ON THAT STINKIN DIET? and i would say REST but u rest all day xD SO DRINK WATER <3
LooneyTunes♥ 2018-3-26 17:44
Blue_Hiraeth: HI GORGEOUS HOW ARE YOU!? <3
IM AMAZING AND HOW'S UR HEALTH BABE (and HRU IN GENERAL LOL)
LooneyTunes♥ 2018-3-26 12:33
HI LOVE <3
Butterflies 2018-3-25 20:32
Blue_Hiraeth: Aw oh my goodness tysm <333 *blushes furiously* btw I love your avatar!!! The design is so peacefully gorgeous with the tree morphing into butterflies ...
Thank you :D <33
Butterflies 2018-3-24 22:45
Blue_Hiraeth: *cries back out of happiness of having friends
Of course lovely <333
You are an amazing person<3
Butterflies 2018-3-24 16:35
Blue_Hiraeth: I'm honored to have you there <3333
*cries out of happiness*
Thank you so much<3333
Butterflies 2018-3-24 15:39
I feel so honored to be under your list of amazing people!<33
LooneyTunes♥ 2018-3-22 18:48
Blue_Hiraeth: BEST. B'DAY GIFT. EVAAAAAA. lolol tank ye muchly :D :D
TUYVHBKJ NP <33
LooneyTunes♥ 2018-3-22 17:12
Blue_Hiraeth: I don't know how to type out those special characters you talented genius D: RIP so I'm just gonna spam you with this emoji because he cracks me up xD ...
LOL THAS SO COOT and TIS OKIEE these faces r a gift 4 ur b-day LOL
(∩ ͡° ͜ʖ ͡°)⊃━✿✿✿✿✿✿
LooneyTunes♥ 2018-3-22 02:46
乁༼☯‿☯✿༽ㄏ
12345678Next

banned|mobile|Archiver|Developer Email|Account frozen|Privacy Policy|Fairyabc

GMT-4, 2019-8-24 09:52

Fairyabc © 2016-2017 Powered by Discuz!

To Top