Sign me up Login
Fairyabc discussion Board Return home

~A Forest Unknown~ https://www.fairyabc.com/?5905 [Favorites] [Copy] [RSS] My little space in the woods...

~Music~
  • I was 12 when I first joined FABC. I turned 17 a week ago. How the hEcK did time fly by so fast? Reply
  • My area's been on fire for the past couple days but we don't talk about that Reply
  • Pending comments litreally make me want to rip my hair out... bruh I just wanna reply to my friend without having to wait 29489484 years   Reply
  • I have a genuine question,,, is the real person pic rule ever gonna have exceptions? Like, if the pic ain't us, but some celebrity, shouldn't that be okie dokie?   Reply
  • Y'all had me scared for a second with that error Reply

    No Albums yet

Visitors: 2868

  • websitehttp://
  • DescriptionHey there. I'm Hannah and I'm just here for the sake of keeping Grace alive.
  • Hobbies''Let the haters bark because I don't even care about it.''
    ~Im Changkyun 2019

    I'm a K-pop fan but please don't let that scare you off. I ain't crazy.

    I stan Monsta X, Ateez, Stray Kids, CLC, Blackpink, A.C.E, Kard, Wonho, and Woojin

    Hyungwon ♥
    Seonghwa ♥
    I.N ♥
    Seunghee ♥
    Jisoo ♥
    병관 ♥ (thanks fabc for not letting type the romanized version)
    Jiwoo ♥

    Bro help I was so cringe in 2017-19.. If you knew me back then I apologize.

    ~Joined PH in 2012, FairyABC in 2016
    ~17
    ~Sagittarius
    ~She/her
    ~I may act very irritated and serious nowadays in my activities/posts but I'm not mean plz talk to me
    ~I'll listen to music for hours and not get bored
    ~Art is love, art is life
    ~Socially awkward unless I talk to you all the time or if you speak to me first so if you wanna chat plz initiate the conversation

    Stuff I like to do:
    -Art
    -Rainbow Loom
    -Wattpad
    -Lurking in the PMs
    -Watch movies
    -Sleep
    -Collect things
    -Listen to music
    -Talk with my friends
    -Star Stable Online
    -The Sims 4

    Also shoutout to
    JeonJakook
    Midnightescape
    Jasper
    You nice, keep going
  • GenderFemale
  • TalentForest talent

View profile detail

~Me~
You need log in Login | Sign me up


SapphireGlitter 2021-2-6 20:28
Fungirl99000: Heyy :) Nothing much, you?
I'm doing good! It has been a little while since we talked I just wanted to see how your doing!
SapphireGlitter 2021-2-1 15:26
Hi! What's Up?
View all
~Stalkers~

banned|mobile|Archiver|Developer Email|Account frozen|Privacy Policy|Fairyabc

GMT-4, 2021-7-24 04:03

Fairyabc © 2016-2017 Powered by Discuz!

To Top